Sista party kvällen i Alanya

I dag ska jag säga hej då till utelivet i Alanya! Kommer sakna det lite. Även att jag inte har varit ute på länge så är det en helt annan stämning här. Vart i Sverige kan man gå ut en tisdag. Här är det lördag hela veckan! Så det ska bli mycket trevligt. Ska ut med Anna och Tina!
Så om några timmar kommer brudarna eller Anna kommer säkert flera timmar efter Tina men det är vi vana vid!


Som i dag skulle vi träffas 10. Får ett sms av Anna att hon har för sovit sig och att hon kommer till stranden 11. Gissa när hon kom. Kl 12. Det är Anna! Hade en mysig dag på stranden med tjejerna.

Nä dags att sätta i gång att fixa sig!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha låter som henne. En riktig turktidare är vad hon är! Åå önskkar jag var med er ikväll :(

2010-09-28 @ 18:00:13
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Greken

Baby. I linköping kan man också gå ut en tisdag. TRO MIG. Baaaaaaakis idag!

2010-09-29 @ 08:42:38
Postat av: Anna

hahahahahhaah karlek darlıng!!! <3 ;)

2010-10-03 @ 16:55:18
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0