Njuter av mina 3 sista dagar

Ja nu är det bara 3 dagar kvar i Alanya! Sen på den fjärde dagen går resan hem till Sverige. Jag längtar som en tok att äntligen få komma hem. Hem till familjen, vännerna, bambam, KYLAN! Men kommer sakna denna stad kommer sakna värmen om ett tag. Kommer sakna att bo next to kleopatra beach! Kommer sakna den långa sommaren. Men min högsta önskan ar att få jobba och bo i Alanya och nu har jag gjort det. Och nu är jag redo att komma hem.

Ska slänga i mig lite frukost och sedan blir det stranden med Tina och Anna. Mycket trevlig dag. Och i kväll blir det nog utgång med brudarna också. En bra Tisdag!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in och önskar dig en bra dag :)

2010-09-28 @ 08:53:23
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0