Ljusen är tända

Har varit en bra och skön dag i dag! Först började med att jag små städade lite och tvättade. Sen kom Mustafa hem vi gick och åt lunch och sen en sväng till stranden. När vi kom hem så hjälpte han mig att städa det sista. Plus att nu har vi flyttat tillbaka till vårt sovrum och hans bror sover nu som vanligt i vardagsrummet. Har tvättat 4 stora maskiner tur att det är varmt ute så det torkar snabbt. Annars hade jag aldrig fått plats med att tvätt. Tvättade även sängkläderna så nu är det nystädat, nybädat och det bästa av allt jag har tänt ljus i lägenheten. Kan det bli så mycket bättre??? Ja det kan det om någon timme då älsklingen kommer :)

Pratar med mamma på skype nu! Saknar dem alla reda. Varför skulle dessa 2 veckor gå så fort??? Har fallit någon tår i dag!

Men ännu en gång tack för alla fina kommentarer... Ni är underbara!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som att du haft en mysig dag:) Hoppas allt är bra och grattis till besöksrekordet även om det är som du skriver att folk gottar sig. Önskar dig all lycka!

2010-09-08 @ 21:06:55
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Lindha

Vad mysigt... Hihi!!

Om 3 veckor.. Kommer vi =) Du e väl kvar då hoppas jag! Kramiz...

2010-09-08 @ 21:08:16

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0