Invandrare

Visst finns det invandrare som kommer till Sverige som inte borde kanske riktigt komma. Då dem inte bryr sig om att lära sig språket eller bryr sig om att komma in i samhället alls och vill inte skaffa sig ett jobb.
Men hur många av dem finns det?
Många invandrare gör allt för att få komma in i samhället och få en bättre vardag! Låt dem få chansen!


Jag kan verkligen tänka mig sådana som har röstat på SD. I samhället jag bodde i innan Habo kan jag tänka mig flera smyg rasister som har röstat på dem. Men jag tror inte dem har tänkt längre än näsan räcker.

Jag hoppas att SD inte kommer att ha någon inverkan på Alliansen då jag själv är tillsammans med en invandrare och som ska flytta till Sverige. Jag vet att min pojkvän är jätte intresserad av att lära sig svenska. Och han vill inte gå och få pengar av sos utan han vill jobba så fort som möjligt.
Jag vill inte att något skit parti ska förstöra min och Mustafas framtid.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0