Fredags känslan

I dag har varit en perfekt dag allt har varit så mysigt.
Gick som sagt till M hotell och solade och badade hela dagen. Verkligen hela dagen. Så skönt att bada i pool. Är lite trött på havsvatten och sand strand. Och perfekt när allt är gratis..


Efter han slutade jobba så har jag haft en sådan härlig fredags känsla. Vi åkte hem och duschade och fixade oss fina. För att bege oss till något som jag har velat göra hela sommaren. Ta solnedgångs bilder. Fotografen på M;s jobb tog en massa fina bilder på oss. Men får se alla i morgon så lägger in några då. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men jag tror i alla fall att vi ska förstora upp en bild. Vi får se eller så gör vi massa små bilder. Ja vi får se.
Sen åkte vi hem och lagade en god middag och nu ska vi kolla på film. En sådan där riktig fredag man har hemma i Sverige. ÅÅ Så underbart mysigt! Har bara älskat denna dag!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Är det sant!? fy fan va lame.. Undrar vem det är dock :S

2010-09-24 @ 19:12:36
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

ååh gud vad mys! hoppas det blev jättefina bilder, vilket jag tror det blev :)

2010-09-24 @ 20:02:58
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0