Få timmar

Efter några få underbara timmar i poolen åkte jag och M till banken och satte in lite pengar på mitt konto. Känns skönt att vi bearbetar listan på allt han ska göra innan vi åker. Sen åkte han som vanligt till gymmet. Han blir allt biffigare min karl. Men snyggt är det :)
Sen åt vi en god lunch! Tack vare min mamma ;)


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på när han åker tillbaka till jobbet. Men funderar på att sortera alla filmer vi har köpt vilka vi ska ha med oss hem och så vidare. Kanske sätta på någon bra film också. Vi får se. Brukar alltid hitta på något skoj. Har aldrig tråkigt. Har kontaktat facket. Känns skönt att jag gör små saker varje dag.

I morgon M jobba hela dagen så han slutar 5 och ledig hela kvällen för vi ska göra en mysig utflykt han och jag.. Ska bli mysigt. Ska nog vara på hotellet och bada och sola där hela dagen. För det svalkar i alla fall i poolen. Så skönt.

Nä nu ska jag pussa lite på älsklingen innan han åker.

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej :) Bra att det känns bra! Har ni tittat på lägenhet hemma? :)



Jag pratade ju med J ang. mitt jobberbjudande och nej, de ville inte släppa mig så det blir Sverige i vinter. Men det känns ok, har ju jobb och så blir det en Thailandsresa och mycket annat också. Så får vi se till nästa sommar...

2010-09-23 @ 17:33:24
URL: http://dareling.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0