En dag på stranden

Ja nu måste man ju pressa. Och i dag var jag på stranden ganska länge för att vara mig. Hel 4 timmar var vi där. Först var det bara jag och hans syster. Kunde väl inte prata så mycket. Läste ut min bok i alla fall som jag har läst på i 2 månader. Hoppas jag hinner läsa ut en till innan jag åker. Men om jag ska ligga varje dag på stranden så lyckas jag nog. Sen kom både Mustafa och hans bror också. Hade jätte mysigt. Men när Mustafa går till stranden så är han aldrig på stranden han är alltid i havet från att vi kommer till att vi går. Som en liten fisk.

Sen när han slutar i dag ska vi i väg och umgås han jag och hans syster. För i morgon åker hon vidare till sin skola.. Har varit trevligt att ha henne här.

Men det ska bli lite skönt att få ha lägenheten för sig själv så man kan börja packa och så...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0