Anna

Har vart en hel dag på stranden mer bestämt 5,5 timme. Mötte upp Anna och hennes vän Erika kl 10 i morse och begav oss till stranden. Mycket trevligt. Jätte kul att träffa Anna igen och hennes vän var en mycket trevlig tjej. Och dem här timmarna gick så himla snabbt. Vet inte vad tiden tog vägen. Mycket roligare att vara med sina vänner på stranden. Till och med lite roligare än att vara med M på stranden.. Men mest bara för att han ligger mer i vattnet än på land. Så i morgon blir det 10 på stranden igen.

Nu latar jag mig bara. Tänkte ha en egen kväll i kväll eller till M kommer hem i alla fall. Ska bli skönt! Gå runt och fixa och göra precis vad jag vill. En kväll jag behöver. Väntar på ett underbart samtal från Sami också!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0