Sol

å när jag vaknade i dag var det sol ute. Hur underbart som helst. Å man blir så mycket gladare och piggare av solen.
M är ute och springer med Chrille sen ska han nog till gymmet den duktiga. Sen ska han träffa hans Irfan hans nya vän. Hur kul som helst att han har hittat en vän. Blir så mycket roligare för han då.
Väntar ju fortfarande på dessa 4 nummer. Å så tråkigt att det ska ta sådan tid.


Själv så ska jag nog ta mig en promenad upp till A6 för att fika med Mea och Marika senare. Och efter det blir det Afro dans med Lisa. Se om det är roligt. Dem säger ju det så det får vi väl hoppas på.
Ska bli kul att testa i alla fall.

Tänkte jag skulle ringa jobbet jag var på intervju på också och se hur det går. Har ju inte fått något svar än. Och hon sa att hon skulle ringa i vilket fall.
En fin höstdag

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0