Skatteverket

Jag är sådan som person att jag alltid vill hjälpa andra. Har lovat mig själv att hjälpa andra som söker uppehållstillstånd. Då det är en djungel innan allt är färdigt.
Så har nu skaffat en ny kategori som heter Mustafa blir Svenne.
Där jag kommer skriva hur vi gör och vad vi gör.
Fick massa råd av en tjej i går och det tackar jag verkligen för.

I dag var vi på skatteverket. Det är det första man måste göra. Man måste skaffa dessa 4 sista siffrorna. Så vi var där och skrev in allt. Då måste man ha med sig hans pass och uppehållstillstånd och papperna från migi.verket.
Den sa att det skulle ta några veckor. Så innan des kan vi inte göra så mycket mer.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0