Ny kategori

Ska lägga till en ny kategori: Träning
Det är höst och man ska börja kämpa för sommar 2011!
Ja jag vet inte om jag kommer sikta på det. Det jag ska sikta på är att må bra.
Hur många gånger säger man inte att man ska börja ett nytt liv? 1 gång i veckan?
Men den här gången hoppas jag på att det kommer bli lättare. Då jag har en träningsnarkoman till pojkvän. Och han äter inte något onyttigt. Så jag tror han kommer dra med mig på det där. Och det vill jag. Så nu blir det träning. Kul när man är 2 också.
Funderade först på Friskis för det är billigare. Men på sportlife tränar ju mina vänner så jag tror vi kommer hamn där. Köper nog mitt kort i morgon. M får vi köpa till nästa vecka.
Börjar lite lugnt i morgon! Måste införskaffa mig ett par nya skor.
Ja i den nya Kategorin så kommer det väl mest handla om vad jag har tränat.
Och det ska bli så skönt att få träna igen!

Kommentarer
Postat av: Cassie

Har gått igenom din träning och hälsa kategorin nu, och inser att vi tränar på samma gym :D



Är dock lite väl feg va det gäller att prova nya gruppträningsformer så jag har en fråga. Vilken gruppträning föredrar du mest?



på sportlife föredrar jag zumba, så vem vet. Vi kanske har tränat "tillsammans" ;D

2011-01-03 @ 19:45:13

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0