Gårdagen i Ullared

Kl 7 i går ringde klockan och det var dags att stiga upp. Var ganska så pigg faktiskt även att jag hade svårt att somna natten innan.
Blev upp hämtade och hade en trevlig bilfärd med paus för fika.
När vi kom fram var det ingen kö. Men det betydde ju inte att det var lite folk inne. För folk var det.
Det är helt sjukt var det har blivit stort där nu. Och nu känns det som man missar hälften.
Det är faktiskt lite för stort nu. Speciellt när det är så mycket folk.
Men det är alltid lika roligt där. Och jag vet att M älskade det också. Han gick där och kollade på allt. Så skönt att han älskar shopping.
Blev även en fika inne på gekås i det nya cafet.
Pappa var på kändes jakt och hade sett Ola-Conny och morgans bil i alla fall. Sen hade min syster sett boris. Så visst kan man gå på kändis jakt i Ullared också.
Efter 4 timmar i varuhuset ställde vi oss i kön för kassorna. Och då var vagnen full kan jag säga.
Summan slutade på lite mer än 3500:- men då fyndade vi en massa.
Tog lite kort på vad vi handlade i går. Lägger upp det senare.
Men vi hittade en jätte fin vinterjacka till M för 350 kr.
Sen var det ju en massa kläder, kalsonger, strumpor och massa andra klädesplagg han behövde.
Så var det ju en massa hygienartiklar.
Väggord hittade jag "Sov gott" & "Kälrlek"
Till mig köpte jag bara en kofta och 2 bhar. Kände att jag har kläder som jag kan använda just nu i alla fall.
Sen blev det en lyckta med texten välkommen. Jätte fin
2 st tvättmedelsburkar.
En hårfön!
Ja det var en hel del. Bilderna kommer snart!
Sen var vi ju i butikerna utanför också. Bland annat Martins shop. Men där köpte vi inget. Sen blev det ju Sko-Boo och där hittade M ett bar jätte fina skor för 250:- Både fin skor och varma skor. Så 2 i !
1.
Väldigt bra köp.
Självklart blev det mat också. Och jag tror jag åt den godaste pizza i hela mitt liv.
Kl kvart i 8 12 timmar senare var vi hemma igen. Med 6 stora påsar fulla.
Å vad Ullared är bra! Och M vill tillbaka dit snart!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0