Bloggat länge

Var inne på mina 2 gamla bloggar. Shit vad länge jag har bloggat. Första gången jag bloggade var adressen
zanndraa.blogg.se
Först inlägget jag skrev i den var 6 februari 2007
Började sedan blogga på
zandraa.wordpress.com
Det var 18 Augusti 2008
Kom sedan tillbaka till blogg.se
Ja och nu heter jag ju
zandraorneling.blogg.se
Där jag har bloggat sen
4 mars 2010
Så vad gjorde jag 4 oktober 2007?
Bloggade inte 4 Oktober så blev 5 oktober
Så vad gjorde jag 4 oktober 2008?
Och vad gjorde jag 4 oktober 2009
Tycker faktiskt det är väldigt roligt att läsa min egen blogg. Då vet man vad man gjorde vissa datum och så vidare :)
Och vad gör jag 4 Oktober 2010?

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0