Arbetsintervju

Vaknade vid 10 i dag. En kvart efter att jag vakande så ringde Malin och sa att jag hade en kvart på mig att komma ner till stan :) Sötnöten. Så in i duschen på med kläderna och lite smink eftersom att jag skulle på intervju senare. Och allt detta på 10 min. Jag är banne mig proffs på det där ibland.
Mötte upp henne för en mysig fika på uteserveringen på waynes. Varmt och skönt.


Sen hängde jag lite på stan. Än så länge finns det inte mycket att titta på. Men snart så blir det en större stad.
Sen var det dags för intervjun. Det kändes jätte bra.. Jag är alltid så glad och positiv. Vi får se. Hon skulle höra av sig i veckan. Så bara att gå med telefonen i handen hela tiden. Vore så kul att få detta jobb.

Ska i väg senare och träna med Lisa. Skönt att han någon som dra med mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ohh vad kul att det känns bra:D hoppas hoppas!

2010-10-11 @ 16:06:08
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0