ÄNTLIGEN!

Kom ju inget brev med hans person nummer i dag heller. Men 15:50 ringde min mamma så pratade vi lite. Så frågade jag henne om hon kunde kolla i hennes data system som hon har på jobbet om han hade fått det. Och ja självklart hade han fått det.
Så typiskt att vi kollade upp det 10 min innan vägledningscentrum stängde. Men åkte direkt till skolan och skrev in han.
Så åker jag och M till vägledningscentrum på måndag och kollar hur det går. Och försöker skynda på det också.
Så skönt att det äntligen kom. På måndag blir det mycket vi ska göra.
Lovar att berätta allt.
Det tog 2 veckor innan han fick det. Men om jag inte hade ringt så hade det tagit 4-6 veckor!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0