Viktigt att veta om mig

Namn:Zadra Elisabeth Örneling
Piercingar: Har tagit ut alla men har haft i näsan, navel, bröstvårtan och tungan
Tatueringar: Ja 6 stycken. Men fler kommer
Längd: 1.68
Skostorlek: 38-39

Hårfärg: BLOND 
Är du kär i någon: Ja i min älskade man!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland 
Tänker du på självmord: nej

Dricker du alkohol: Ja men inte alls lika ofta

Röker du: någon gång. men försöker sluta helt
Vilket shampoo använder du: Just nu bobbys

Vilken parfym använder du: Dkny

Vad är du rädd för: döden
Gillar du att tvätta: ne

Gillar du Berg-och-Dalbana: japp!

 

Senast

Film du hyrde: hyr aldrig film
Film du köpte: det var länge sedan så kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: just the way you are
Personen du ringde senast: bror
Tv program du tittade på: OTH
Personen du tänkte på: Mamma

ANTAL..
Gånger du varit kär: 2 gånger som var på riktigt
Gånger ditt hjärta brustit: 2
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning och vill nog inte veta
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Vet jag inte riktigt men kanske 10 om man räknar jnytt som tidning.
Ärr du har på kroppen: 3 små tror jag 

SENASTE..
Personen du fick mail av: massa skräp post. Men på facebook mailen var det nog Tina
Personen du fick brev av: Brev från Tui 
Personen du fick sms av: Lisa
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jag och M är ju en familj och vi äter ofta tillsammans. Men familjen mamma pappa syster och bror så var det kanske på min födelsedag tror jag. 
Saken du köpte: en t-shirt 
Vad har du gjort idag: åkt buss, jobbat 
Var det kul: Ja jobbet är riktigt roligt. 
Hur tidigt stiger du upp: Det beror ju på om jag jobbar eller inte
Gillar du att slåss: nej.
Vad ska du göra imorgon: Fira min mamma
Är du seriös: ja 
Vad är du allergisk mot: pälsdjur

 

Var har du ont: i ryggen, 
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: har kunnat vet inte om jag vågar göra det nu :) 
Sommarplaner: Blir semester i Sverige vissa älskling runt. Sen blir det säkert en resa ner till tukiet




Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0