Vänskap

Jag undrar om man någonsin kommer slippa mobbing eller elakheter inom vänskapen. Om man någonsin blir för gammal för sådant. Jag trodde det.
Men i går fick jag vet att jag "glömdes" bort på en sak för att jag inte var hemma i Sverige när det bestämdes. Jag blev sjukt besviken och undrar om man är nära vänner om man gör så?
Många tårar rann ner i går och en ganska arg Zandra på bussen. Det var tur att Malin var med.
Jag vet inte hur jag ska ta detta. Men jag tog det jävligt hårt.
Jag är ärlig nu! Jag tog det skit hårt och är jätte besviken!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag önskar du kunde prata med mig om det istället för att hantera det såhär iallafall. Att du uppfattar det hela som mobbing och elakheter gör MIG jävligt ledsen ska du veta.

2010-11-13 @ 19:48:33

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0