Tina ♥

Tina är en vän som jag lärde känna på hamamet i Alanya. Eller jag läste hennes blogg först.
Tina är en tjej som aldrig är tyst och alltid är glad från den stund hon går upp ur sängen tills hon somnar.
Tina får en alltid på bra humör.
Hon är en tjej som älskar Alanya lika mycket som jag gör om inte mer. Även att hon har en svensk pojkvän. Men hon är helt enkelt döds kär i själva staden.
Tina är den tjejen som bokar sista minuten till Alanya i lördags en vecka för att hon vill se det en sista gång innan hon flyttar till Kambodja. Där henne pojkvän har fått jobb.
Man vet aldrig när man får se henne igen. Men jag vet att det blir av.
Tina är tjejen du alltid vill ha i din vänkrets.
Tina är den med ett stort hjärta som hjälper alla i nöd. Hon var den som gjorde att jag kunde få vara med i helgen.
Du är en underbar tjej! Jag är otroligt glad att jag har fått lära känna dig.
ÄLSKAR DIG♥

Kommentarer
Postat av: Tina

Åååh! Jag blir helt rörd här.. Va fint du skriver fina underbara Zandra! Du är bäst! <3<3<3

2010-11-09 @ 23:41:48
URL: http://www.delfinohamam.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0