Ta mig tillbaka

Nu när snön har fallit vill jag ännu mer tillbaka.
Och nu när jag läste min väns blogg som precis kom hem därifrån.
Kan någon ta mig tillbaka till underbara ALANYA!
Tillbaka till värmen, tillbaka till staden som alltid lever.
Tillbaka till kleopatra stranden. Tillbaka till borgen till hamnen.
Till alla underbara människor som aldrig har några bekymmer.
Allt är bekymmer fritt.
Till teet, till Ataturk gatan.
Till mina turk vänner.
Ta mig tillbaka till alla underbara restauranger och barer
Till min älskade Strawberry diquries.
Till poolen, till havet.
Till mina Alanya tjejer.
Till motorcyckeln som tog mig och Mustafa överallt!
Saknar Abdullah. Saknar till och med alla trappor upp till MIN lägenhet!
JAG VILL TILLBAKA TILL MITT PARADIS!


En av alla underbara pooler som finns i Alanya

Alanya brudarna

Min älskade drink

Solen

Utsikten från våran lägenhet

Älskade Alanya

Motorcyckeln

Havet



Kommentarer
Postat av: Tina

Ett dygn sen som jag påbörjade hemresan och drygt 12 timmar som jag har varit hemma. Likt förbannat vill jag bara tillbaka! Jäkla ställe o människor att kunna påverka en så! =/ Puss på dig vännen!

2010-11-20 @ 23:09:56
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg
Postat av: Anna

Ja vi åker tillbaka Zandra! :)

2010-11-21 @ 16:19:12
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0