Onödiga kommentarer

Något man får räkna med när man skriver blogg är dem onödiga kommentarerna som folk älskar att skriva.
Det finns dom som skriver underbara kommentarer och ger komplimanger.
Sen finns det dom som skriver elaka kommentarer båda med bloggnamn eller sann mail adress. Sen finns det dom som skriver elaka kommentarer anonym eller med ett "namn".
Dom elaka kommentarerna med sann mail adress kan jag ta illa upp. Men dom händer inte så ofta. Typ aldrig.
Men dom som är anonyma tar jag inte åt mig ett skit. Jag tycker dom är så onödiga. Då dom är fega och inte vågar skriva från vem dom är så tycker jag bara dom är pinsamma.
I dag fick jag en meningslös kommentar igen. Och jag vet vem det är. För den här människan har skrivit till mig innan då vi var vänner med sitt riktiga namn så nu när hon skrev med "alias" så var det ju samma ip-adress
Varför lägga ner den energin att skriva anonymt när jag inte tar åt mig.

Kommentarer
Postat av: Esther

jadu. det är inte lätt.

Jag undrar vad den filmen hette som var turkisk Du hade lagt upp den på din blogg för ett tag sedan.



Är väldigt tacksam för svar :D



Hoppas du får en bra dag :)

2010-11-03 @ 21:22:44
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0