Ledig

Så fort jag är ledig har jag en massa att göra. Men det är skönt faktiskt.
På dagens schema så stod det sjukhuset, city gross, blomsterlnadet, media market och ica maxi. En massa har jag hunnit göra i dag med syster och mamma.
M har varit snäll och städat lägenheten. Så det var skönt att komma hem.
Snart kommer mamma pappa och bambam hit. Marcus ska ha vänner där så dom är utslängda.


Ja det blir inte så mycket bloggande nu när jag har jobbat så mycket. Men nu är det ganska tomt på schemat så nu får ni mer inlägg.

Som sagt i går öppnade vi på lagerhaus i jönköping. En liten liten kö var utanför. Men det var en hel del folk som handlade i går och många var positiva till affären. Så det var verkligen jätte roligt.
Här är gänget som jobbar på Lagerhaus i Jönköping

Kommentarer
Postat av: esther

Gud vad roligt :D

2010-11-26 @ 23:44:24
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0