Habo

Har vart på julmarknad i sandhem. Det var inte mycket att ha kan jag säga. Men det var mysigt att komma hemifrån lite.
Åkte igenom vårt gamla samhälle där jag växte upp. Jag hatar stället. Jag hatar många som är infödda i habo. Dom är av ett eget slag. Nä fy det är samhället gud glömde. Och jag skulle aldrig i hela mitt liv flytta tillbaka dit. Nä det känns så skönt att slippa detta ställe.


Nu blir det nog bara söndags mys med älsklingen tror jag.. Han ska ev i väg och träna med pappa om en stund.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Utmanar dig att svara på enkäten i min blogg :)



puss

2010-11-21 @ 15:07:10
URL: http://guzelicious.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0