God Morgon lördag

Så var det lördag! I dag fick jag sova länge. Vaknade vid 11 och kände att nä nu får jag inte sova bort hela dagen. Annars hade jag nog kunnat sova hur länge som helst.
Men M sover fortfarande som en gris!
Så var det lördag i dag och har ingen aning om vad jag ska hitta på än. Är ganska så sliten efter veckan.
Vet inte alls hur många pall saker vi har fått men säkert 100 stycken. Så det har varit mycket bära och lyfta och så. Men det har verkligen varit sjukt kul och nu börjar man se att det liknar en butik.
Ledig i dag i morgon och på måndag. Så när jag återvänder på tisdag börjar nog det mesta bli klart. Så då är det nog mer fixa det sista. Sen på torsdag öppnar vi. Då förväntar vi oss alla att ALLA kommer! Vi vill ha KÖ!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0