God morgon

I dag vaknade jag en timme innan jag skulle vakna. Så himla skönt och då var jag till och med utvilad.
Inte så konstigt då jag somnade 10 i går.
Fick lite massage av älsklingen sen somnade jag som en stock.


Men innan jag somnade ringde Malin och frågade om jag var gravid. Fattade ingenting.
Men ni som han läsa det i går så skrev jag:
"Ja i dag har vi vart förlovade i 13 månader jag och älsklingen! Å jag älskar att vara gravid med världens bästa kille. 
Vi kommer ha så många bra år tillsammans!"
Men har ändrat det nu. Jag är inte gravid utan det ska stå som det stå nu.
JAG ÄLSKAR ATT VARA FÖRLOVAD MED VÄRLDENS BÄSTA KILLE!
Var sjukt trött i går och skrev nog bara något jag tänkte på.
Så alla vet:)

Ha en bra dag allihop. Nu ska jag bege mig till jobbet. För att jobba några timmar. Sen ska jag på möte och sen blir det mys fika med MEA!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0