Brist på annat

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Mitt nya jobb på lagerhaus
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Gick på toa. Sen somnade om.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Pussade min älskling 
Det sista du sa högt:
My dad say Congratulations.
Det senaste någon sa till dig:
Do you have another plan

Vad har du druckit idag:
Inget
Vad var det senaste du åt:
Yohgurt and mulsi
Vad var det senaste du köpte:
En grymt goda macka på subway
Vad är det för färg på din ytterdörr:
Blå
Vad är det för väder hos dig nu:
Lite sol lite moln. KALLT
Godaste glassmaken:
BEN & JERRY
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja det gr jag. Beviset ligger framför mig  
Sover du tungt:
Ja när jag väl har lyckats somna då sover jag som en stock. 
Drömmer du mardrömmar:
Väldigt sällan. Senast var när jag var i Turkiet.
Trivs du med ditt jobb:
Började på jobbet i går men en dag räckte för att jag skulle veta att jag älskade det
Favoritlåt just nu:
Just the way you are 
Vad ser du om du tittar till höger:
Min älskade bror
Vad gör dig glad just nu:
Just nu är det mina underbara som kom nyss. 
Vad ska du göra härnäst:
Seg lite till i soffan
Höger eller vänsterhänt:
Högerhänt
Humör just nu:
Gosig! 
Favoritgodis:
Lakrits 
Kläder just nu:
One Pics dress
Hur många kuddar sover du med:
2
Spelar du något instrument:
Haha,nee
Morgon eller nattmänniska:
NATT
Vad är viktigast för dig:
Att alla jag bryr mig om mår bra
Är du kittlig:
Om jag är 
Stjärntecken:
Lika velig som en våg
Äckligaste insekten:
Alla småkryp!
Stökigt eller välstädat:
Välstädat 
Längtar du mest efter just nu:
SOMMAR

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0