alanya blogg tjejer

Det är egentligen sjukt hur vi alla träffade varandra.
Vi alla är Alanya tokiga. Visa av oss har killar därifrån vissa älskade bar själva staden.
Jag älskade att söka på olika bloggar som hade någon koppling till Alanya. Jag vet inte alls vem jag skrev till först.
Men kom ihåg innan jag åkte till Turkiet hade jag pratat med några av tjejerna innan jag kom ner.
3 veckor efter att jag kom ner. Mötte jag Mikalea som visade sig att vi bodde på samma gata och hennes kille jobbade på en restaurang på samma gata.
Från först stund pratade vi om allt. Som vi hade känt varandra hur länge som helst.
Några dagar eller kanske veckor så kom Anna. Det var samma där vi pratade allihop om allt.
Sen var det dags att besöka Tina på hamamet. Och där var det inte en tyst minut. Sen har jag träffat Marie och Mathilda någon gång.
Men från först stund var vi som vilka vänner som helst.
Och det har vi bloggarna att tacka för. Lite komiskt.
Och i morgon beger jag mig upp till Sthlm för att möta brudarna igen.
JAG LÄNGTAR

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0