30 dagar med bloggen:Ett ögonblick

I dag ska jag skriva om ETT ögonblick:

I dag ska jag berätta om ett ögonblick. Det är jätte svårt att komma på ett speciellt ögonblick som är speciellt jag har tusen ögonblick.

Jag ska väl berätta om ett ögonblick som förändrade mitt liv.
Ni som har följt min blogg vet ju hur min och M kärlekshistoria började. Hur vi träffades och vad han gjorde mot mig.
Men när jag såg han där 1 år senare sitta vid bordet och ha möte på Sun Park Marine. Att se hur han blir chockad och ser ut som han har sett ett spöke.
Jag stod i butiken jämte hans hotell och pratade med en gammal vän. Det var inte meningen att han skulle se mig. Jag vill inte prata med han. Jag var inte beredd att ge han en andra chans. Och jag blev lättad när han inte kunde röra på sig. Men vad jag trodde då var att han hatade mig. Att han skulle slå ihjäl mig när han såg mig.
Men eftersom jag stod och pratade med en annan. Hann hans möte ta slut och han gick sakta fram till mig. Då sa jag hejdå till min vän och började gå. Så ropar han efter mig. Och ville prata med mig.
Han sken upp som en sol. Han blev så glad att se mig.
Det är verkligen ett ögonblick jag kommer minnas. Hur han såg på mig och hur det pirrade i min mage!


En av dom första bilderna på oss 2009

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej.



Jag har nog missat hur ni träffades, kan du inte skriva ett nytt inlägg om det i bloggen? Alltid kul att veta hur sagan började ;-)

2010-11-29 @ 19:52:54
Postat av: Mikaela

sweet! :)

2010-11-29 @ 21:15:29
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0