Sjukt roligt

Ja här händer det inte mycket för ofta kan man ju säga. Livet rullar på bara som den och jag hinner inte med så himla mycket mer än att jobba. Mustafa ser jag inte ofta av mest på natten när han kommer hem och ge mig en god natt puss och sen när jag ger han en god morgon puss innan jag går till jobbet. Och det händer ju inte varje dag eftersom att jag inte sover i Alanya varje dag. För jag pallar verkligen inte att pendla. Och jag trivs med att göra så här faktiskt. Men när jag har min day off så kan jah ha tur att få umgås med han någon timme i alla fall. Men men det är bara denna säsongen sen är det över.
Mustafa var ju i Ankara i går. Och han hade fått svara på massa frågor. Tycker synd om han att få sitta i sådan press och svara på alla datumen när jag har varit här. Sen var det en massa andra frågor också. Men alla papper var med och rätt så nu väntar vi bara på att migrationsverket ska höra av sig. Men har ju inte så bråttom med det.


I dag har vi haft day off som vanligt varje onsdagar. Och som vanligt var vi ute i går. En sjukt rolig kväll. Ville inte att den skulle ta slut när musiken började tystna kl halv 4 på havanna. Men vi gick vidare till beachen men då kom Mustafa och hämtade mig. För kl var halv 5 och jag var sjukt trött.
I dag har vi varit på stranden ett helt gäng. Mycket trevligt. Kunde kanske varit trevligare om man inte var så sjukt bakis..

Så i går träffade jag min syster Angelica för första gången på typ 10 år. Det kändes lite märkligt faktiskt. Men det var verkligen jätte kul att se henne. Har väl kanske inte varit så prat glad. Men har varit så mycket nu. Men hoppas på att få lära känna henne mer i sommar. Hon fick jobbet på Sun Park i går.

Kommentarer
Postat av: esther

Kul att din syster fick jobbet. Vad ska hon jobba med där?

2010-05-12 @ 21:17:22
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/
Postat av: E

En halvsyster, vad kul! Bor hon i Turkiet eller hur kommer det sig att du träffar henne efter 10 år?

2010-05-13 @ 00:37:29
Postat av: maria

var de hon som fick hoppa in istället för hamza eller ??:P

2010-05-13 @ 18:40:54
URL: http://marusschka.blogg.se/
Postat av: Esther

Vad roligt att din Syster fick jobbet :D

Vad ska hon jobba som på Sun Park Marine ?



Jag längtar sjukt mycket tills jag får komma ner :)

2010-05-18 @ 00:20:05
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0