Ny städat!

Mår fortfarande inget bra. Och jag vet inte vad det är. Kan inte äta det tar bara stop maten stannar i halsgropen på mig. Så himla jobbigt. Vill må bra nu. Vill kunna ge 100% på jobbet igen. När ska jag bli riktigt frisk? Vill gärna inte vara hemma från jobbet. Så typiskt!! Maten på hotellet består alltid av 2 äpplen.


Har städat hela lägenheten väldigt grundligt nu i kväll. Kan ju säga att det behövs. Även om typ ingen är hemma i lägenheten mer än när vi sover så blir det ju skitigt med 4 personer i lägenheten. Så då var det dags att städa lite. Skönt när det är gjort. Nu luktar det lite bättre och det är inte så jävla dammigt i lägenheten ME LIKE!

Haft en skön day off trotts illamåendet. Men känner att jag lugnt skulle behöva en till ledig dag och vila så jag verkligen mår bättre. Dumma mage. Men i morgon är det jobb igen. Och det skönaste är att jag slipper åka dolmus till jobbet i morgon. Ska åka med våran utflykts buss. LYCKA!!! Önskar bara att jag kunde få följa med på utflykten i stället.

Nä dags att hoppa in i duschen och sedan sängen för att sätta på en film kanske.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0