Mamma

Blev ingen film. Kände att jag inte hade någon ork eller ro till att titta på film. Har suttit på internet i stället och glott :)
Pratade med mamma på skype nyss och när hon sätter på cam så fick jag en chock mamma har gått ner sjukt mycket i ansiktet. Så glad för din skull mamma. Jag vet att du kommer klara det.. Jag håller alla tummar för dig.
Pratade också med pappa! Älskar skype då jag både kan prata med dem och se dem :) Och själv klart bambam med. Det får vi ju inte glömma..
Mamma kommer vara en riktig pingla när hon kommer ner♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det är helt sjukt och jag fattar inte hur det ska bli bättre. Är så sjukt jävla trött. Ja du berättade att han sa det och det är ju typ det jag gör med Yakup. Han försökte idag verkligen förklara för mig, men det går liksom inte in, för jag är livrädd verkligrn :/

Jaa det är bra det. Men han är ju dum nog om han gör nåt när han vet att ni rör er där hela tiden typ.

Nej de kan ju inte det. Han är en klass för sig.

Tack för att du finns! Är sjukt glad för att jag träffade dig, fina människa. Puss!

2010-05-19 @ 23:13:20
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är tillbaka runt sista veckan i juni! :)

2010-05-19 @ 23:41:47
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Ja precis det är ju så och sen är han väl iofs ingen festprisse så.. jag ska göra det. Är mest besviken på att jag inte höll det som jag hade bestämt för mig själv, att låta honom höra av sig. Får göra ett nytt försök nu. Jo jag vet att han älskar mig ocksåå, det vet jag. men dte är så sjukt svårt när de lever det där livet.

tack tack tack Zandra! <3

2010-05-20 @ 09:21:33
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0