Konstigt väder

Ja i morse när jag vaknade så var det mulet och såg ut som att det skulle bli en regnig dag. Så jag och möte upp resten av teamet som sov på ett hotell som ligger på samma gata som jag bor på. Så gick vi och åt och fikade och mös i hamnen. Men under tiden så blev det ju fint väder och värmt. Men alla andra var bakis och jag blev typ bakis jag med fast jag inte ens var ute i går. Men mår inget vidare i dag heller. Mår fortfarande illa. Men har varit en mysig dag.

Var som sagt inte ute i går. Pallade inte och det ar tur för jag kommer aldrig bli frisk om jag inte vilar. Så gick och la mig tidigt och kollade på film sen somnade jag och sov som en stock fram till 10 i morse. Det var mycket skönt faktiskt. Tror det blir en tidig god natt i dag med. Så jag blir bättre snart.

Om en vecka firar jag och Mustafa 1 år. Och vi kommer nog inte kunna göra så mycket tillsammans eftersom att han jobbar. Men vill köpa något till han. Och har länge velat köpa ett namn smycke med hans och mitt namn på. Men vet inte vart man kan hitta det här i detta land. Någon som har något tips?? Alla pratar om sin statistik att den växer Min krymper en del  beror nog på att det inte uppdateras så mycket här längre. Och jag tror inte jag kommer bli bättre på det heller. Eller så kanske det inte är så intressant längre. ;)

Väntar på att Mustafa ska komma hem på sin siesta får se vad vi hittar på..

Föresten här är min adress om någon känner för att skicka något ;)
Gudie Zandra Örneling
NAZAR
Joy Pegasos Restort Hotell
07410 nIncekum
Avsallar/Alanya
Antalya
Turkey

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0