Day off

I dag har jag haft en underbar day off. Legat på stranden hela dagen med Victoria och Therese. Har fått lite färg.
I går var det utgång som gällde som vanligt. Men jag var nykter och det var mycket skönt att vakna upp i morse. Men det var mycket trevligt. Förutom att jag var tvungen att sätta min fot på Robin Hood i 30 min. Hatar detta ställe. Bara massa fulla turister och äkliga turkar.
Träffade även söta Josefine som kom med lite godis svensk lösgodis hur mycket saknar man inte det då. Va riktigt roligt att se henne.
Men mitt lösgodis har jag inte fått ha i fred. MUSTAFA!

I går var det också säsongens första pirat kryssning. Mycket trevligt! Skönt att få komma ut lite... får se hur många man får åka på i år. Förra året blev det 3 tror jag på hela säsongen.

På jobbet går det bra. Mycket att göra nu. Massa barn och vi jobbar väldigt mycket mer detta året. Men det bryr jag mig inte om lika mycket i år faktiskt.

Ja i lördags förlovade sig min syster och chrille sig. Ett stort grattis till dem. Så glad för deras skull. Det har vi väntat på väldigt länge.

I Måndags kom Maria och hälsade på oss på Planet. Hur kul som helst att se denna brud igen. Har saknar henne massor. Var på stranden på siestan och sedan åt vi massa jordgubbar. hon fick också träffa våran animation chef. Han vill så gärna jobba med henne men tydligen går det inte.. Jätte tråkigt!!! Men vi kommer lösa det på andra sätt. Kommer bli hur bra som helst!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0