Turkiet

ÅÅ läser alla bloggar och status uppdatering på facebook. Är så avis på dem. Även att jag som sagt åker om 4 dagar vill jag också åka nu.. Vill också ha fjärillar i magen och den där känslan att man snart ska åka.. Packa det sista. Köpa saker att äta och dricka på bussen.

Men ska vara hemma i 3 dagar till. Men har så mycket roligt inplanerat innan jag åker så det gör inget :) Ska träffa farmor och mormor innan jag åker. Hela familjen. Min söta vänner på lördag. Så jag kan ju faktiskt inte åka än.
Och bra om Sami åker innan nu så hon ordnar upp allt nu tills jag kommer ;)
Önskar dem en trevlig resa ner till Vårt kära turkiet.

Hämtade mitt paket i dag. Då jag hade beställt en bok. Så nu ska jag lära mig turkiska har jag tänkt mig ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där boken med cd har jag oxå... någonstans;) Har ingen vidare koll på grejerna nu när de är utspridda... Har inte kolla in den så mycket men hoppas den är bra!! Härligt att du snart är här i HÄÄÄRLIGA Turkiet:)

2010-03-10 @ 19:59:59
URL: http://teresiagok.blogg.se/
Postat av: Tina

Här en som är avis på dig som åker så snart! Det här inlägget påminner mig om att jag borde plugga lite turkiska idag. Jag har samma bok som du, så det är dags att sätta datorn i viloläge och öppna boken tror jag :)

2010-03-11 @ 18:05:23
URL: http://www.metrobloggen.se/delfinoibo

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0