Thailand

God morgon gott folk.
Hoppas att ni sovit gott. Själv så är ju inte min säng den bästa. Och kudden är lite för hård. Men det funkar. Drar jag bort gardinen ser jag att det är lite halv mulligt ute. Men det gör inte mig något. För i dag är det stora tvättar och städ dagen och ta hand om mig själv dagen..
Ligger i sängen och är överlycklig att internet funkar nu på morgonen. Och så väntar jag på att A ska gå upp och börja jobba så jag kan gå ut i köket och pyssla. Han börjar om en timme så det är lugnt för mig.
Mamma, pappa, syster, christofer, bror och Jonas ska ju till thailand i 3 veckor i feb. Är lite små sur att dem väljer nästa år då jag inte har någon chans att spara ihop dessa pengar. Mamma och Pappa ska fira sin 25 års bröllops dag. Och den ända av barnet som var med ska inte följa med på resan :S Lite små bitter är jag. Vill också åka i väg på semester. Visst har jag varit på en semester ort en säsong och snart en till. Men det är ju knappast semester för mig. Men i alla fall. Var inne på en sida som maria har tipsat mig om. Hon bokade hotell här i Alanya på den sidan och betalade 400:- kr för 2 veckor och 2 personer. Inte helt fel. Så jag gick in där hittade ett jätte fint hotell 4 stjärnigt. Ligger precis vid stranden i den staden dem andra ska till. Och för 3 veckor för 2 personer kostar det 18000:- Inte helt fel alltså nästan vad dem betalar för per person att åka. Så om vi lyckas spara ihop så tar vi nog bara flyg ner och bokar hotell själva och åker med. Men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Dareling

Thailand, paradise on earth <3 Hoppas ni kan följa med!

2010-03-29 @ 10:10:29
URL: http://dareling.blogg.se/
Postat av: Pilla

Ahh, så härligt att åka till Thailand!!! Hoppas du lyckas spara ihop pengarna! Men är det inte krångligt för Mustafa att ta sig dit? Med visum och sånt menar jag?

2010-03-29 @ 10:55:49
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: Pilla Sjöholm

Sv: Nej, det kanske inte behövs. Jag vet bara att jag pratat med kompisar (för många år sedan iofs...) som ville åka dit, men då var det alldeles för svårt med visum. Håller tummarna för att ni kan åka! Vart i Thailand ska ni i så fall?

2010-03-29 @ 13:28:06
URL: http://pilla.devote.se
Postat av: helajnah

du har möjligtvis inte lust att säga vilken sida som har så billiga hotell? :)

2010-03-29 @ 14:22:00
URL: http://helajnah.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0