Skön dag på jobbet

Ja listan på antal samtal som ringer in är vit. Är den röd är det jätte långa köer och arga kunder är den gul så är det mindre köer och inte så arga kunder. Är den vit så är det ingen kö alls. Och kunderna är ofta glada. Och i dag är den vit. Hur skönt som helst. Kan det beror på att solen är framme och folk inte vill sitta in?? Jag vet inte. Men jag njuter. Kan sitta i nästan 5 min innan någon ringer.

Saknar min lilla sötnöt. Men bara 1 vecka kvar tills jag får se han igen. Tråkigt att vara i från varandra så länge. Men det går bra för han där nere. Skönt att höra. Å det ska bli skönt att få komma ner till våran lägenhet och pyssla lite i den.. Den ska bli så fin och mysig :)



HAN ÄR MANNEN I MITT LIV!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0