Mys kväll

Haft en riktigt mys kväll med Mustafa. Åt lite gott och kollade på film. Skönt att få lite mys tid tillsammans.
När vi precis kollat färdigt på filmen ringer det på dörren. En av M´s vänner som ville komma in. Och självklart får han det våran lägenhet är ett öppet hus :) Kan inte säga så mycket för jag vet att M´s skulle göra samma sak om min vän ringer på dörren. Självklart gör det inte mig något bara att jag var precis på väg och lägga mig. Var ju uppe tidigt i morse. Men dem sitter i det andra rummet och pratar och kollar på tv.. Sätter jag i mina öronproppar hör jag inget..
Har pratat med både bror syster och bambam på skype.. ÄLSKAR SKYPE!!!! Ja jag pratade med bambam. Han såg in i kameran och lyssnade.. Gud vad jag saknar han alla redan... Hur ska jag klara mig i 8 månader?
Nä nu blir det natti natti.
I natt kommer Mustafas bror hit så i morgon får jag äntligen träffa han...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0