Mycket bra dag

Har haft en underbar ledig dag i dag. Mest beror det väl på att solen har varit framme och så fort den är framme är allt mer än bra :) Har varit med mina underbara syskon hela dagen. Först med bror till tandläkaren efter 2 år med tandställning är han äntligen fin i munnen ;) Sen åkte vi och hämtade upp syster och åkte till Max och åt. Sen var vi i stan jag inhandlade det jag behövde på apoteket och lämnade in min dator i hop om att dem kan fixa den innan jag åker. Så nu är det bara att köpa det sista på ica maxi sen är allt klart inför resan :) känns underbart skönt. Ska bara packa. Men det ser ut som att det kommer funka i år faktiskt. Beror nog lite på att Mustafa tog mer än hälften av mina kläder med sig. Plus att jag inte har med mig alls många skor. Tänkte köpa det där nere i år.

Pratade med min älskling innan. Å det är tufft att vara i från varandra och speciellt när det inte är gratis att ringa till varandra. Men detta fixar vi också och snart är jag där igen :)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0