Lite kyligare i dag

I dag fick jag allt lite sov morgon.. Så skönt att få vakna senare på dagen. Men lova ska inte vända på dygnet ;)
I dag knallade både Mustafa och hans bror till sina jobb och jag till Maria för att jobba på sol brännan. Ja lite ränder börjar allt synas nu. Men i dag var det lite kyligare. När vi låg där och gottade oss i solen frös jag allt lite nu på eftermiddagen. Men va underbart det är i solen nu...
Har städat lite i lägenheten så nu luktar den gott och allt. Sen har vi tvättat i dag också. Så nu börjar jag allt bli en riktig turk fru :)
Mustafa skulle sluta ganska tidigt i dag så vi ska ut och äta eller något.. Men fy tusan va kallt det är på kvällarna och inte tala om hur det är på nätterna. Jag ligger och skakar som en gris.
Här är några bilder på lägenheten. Vi har ju en ganska stor hall. Men den går vi bara ut och in i. Sen har vi mitt och Mustafas sovrum. Sen är det köket och vardagsrummet i ett.
Självklart är alla foton uppe igen :)
Självklart ska familjen få en speciell plats!
Ena hörnet av sovrummet
The Love Place!
Vardagsrummet med den fina turk tv:n
Köket
Utsikten

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0