Ledig

Jag skulle verkligen behöva vara ledig mer än lördag. Jag har en massa att fixa och göra och en massa folk att träffa innan jag åker. När ska jag göra det??? Kan nog inte vara ledig på fredag även att jag skulle vilja det så grymt mycket.. Tusan också.

Ganska konstig dag på jobbet. Fattade ingenting där i slutet. Men så är det ibland. Och snart slipper jag det. Var på A6 i 10 min och snabb shoppade lite. Sa hej till Malin. Hoppas verkligen jag hinner se henne på fredag!

Hur ska jag kunna se alla pogram jag vill se nu när jag åker. Vill ju se sista avsnittet av Familjen annurlunda, drömmen om italien, dateing in the dark och grey´s. Måste verkligen fixa bredband i lägenheten. Kan ju gärna inte sitta på ett internet café och kolla på pogrammen. Det kommer ju kosta massa ju.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jaa åh, tv-programmen är ett av mina problem med :P hehe

2010-03-10 @ 22:42:07
URL: http://melvan.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0