Kipa

Ja till slut kom mammsen in på skype och pappa också :) Så härligt att kunna prata med dem utan att tänka på att det kommer bli dyrt. Dem har fixat så min lägenhet är uthyrd. UNDERBART! Dem är verkligen bäst. Vad skulle jag göra utan dem.
Hade med mig en godis påse från Sverige som jag inte hade visat Mustafa för jag vet att han är en sådan gotte gris så om han hade sett den hade han ätit upp allt. Och hallå jag kommer ju inte få äta svenskt godis på massa månader ju. Men i dag hittade han den... Och det gick fort innan den typ var upp äten typiskt också.
Sen åkte vi och stor handlade på Kipa. Dem hade massa. Så nu är kylskåpet och skafferiet fullt. Underbar syn!!!
Förövrigt GÖTT KÄMPAT HV!!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0