Hålla kontakten

Jag försöker verkligen att hålla kontakten med alla mina kära där hemma. Jag vill att dem ska veta att jag tänker på dem och att jag saknar dem hela tiden. Jag älskar att jag vet att när jag kommer hem så finns dom där. Så även denna säsongen. Men denna säsongen ska jag försöka ännu mer. För alla mina vänner och min familj betyder så sjukt mycket.
Jag har en pakt med 2 av mina närmsta vänner. Då vi mailar varandra och vi får inte öppna mailet utan att svara. Eller i alla fall inte svara på flera veckor. Älskar att öppna min mail och se att dem har mailat mig.

Så här kan ni nå mig i Turkiet
Mail: [email protected]
Msn: [email protected]
Skype: Zanndraa
Blogg: zandraorneling.blogg.se
Facebook: Zandra Örneling
Mitt turkiska nr: 05448785207
Mitt Svenska nr har ni väl dem flesta av er. Där kan ni gärna skicka ett sms. Älskar när ni skickar små söta sms.

Kommentarer
Postat av: Jenny Guzel

Hallo,



Kul att läsa om en tjej som jobbar nere i Alanya :)

Jag och min man (turk) har en lägenhet nere i Alanya.



Lägger din blogg bland mina favoriter :)

Jag bloggar med men bakom lösenord... vill du läsa så maila bara :)



Kramar Jenny

2010-03-31 @ 22:12:42
URL: http://yennny.nu

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0