funderar

Sitter och funderar vad jag behöver köpa i morgon när jag ska till staden och inhandla lite saker till turkiet. men bara för att jag ska ta tag i det så har jag ju glömt ALLT! Men får se kommer väl på det under dagen. Ska mysa med min syster och bror i morgon. Ska bli himlans mysigt.

Är väl så gott som färdig på mitt arbete. Måste bara försöka översätta det och kanske skriva dit några mer ord. Kanske ett litet ämne till. Har skrivit om Ramadan, Byram, moskéen och Koran allt som handlar om Ramadan. Men vet inte om jag har glömt något som är lite viktigt under ramadan??

Så underbart att få vara ledig i morgon. Men när jag kommer tillbaka till jobbet så har alla mina kära vänner utbildning. Så ska sitta med dem ordinarie själva den sista tiden så tråkigt. Men men bara 9 dagars arbete ju. Sen är det semester i massa dagar ju ;)


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0