Flygplatsen

I dag har jag varit med på flygplatsen. Alla guiderna skulle öva på transfer så då fick jag följa med. Det var faktiskt mycket trevligt. Och även att jag har varit på flygplatsen innan så har jag ju aldrig riktigt titta mig runt. Så det var faktiskt intressant och jag fick svar på vissa frågor så gästerna frågar om.
Efter flygplatsen så åkte vi till ett köp centrum. Där jag och Anniina gick och mös. Vi kollade på skor hon är GALEN i skor. Sen åt vi lite och det bästa av allt så satt vi på uteserveringen i solen på Starbucks. Så himla mysigt. Det var skönt att ha en dag med min finske vän.
I kväll ska jag och älsklingen mysa. Vi har inte umgåtts en kväll sen jag kom. Har i och för sig bara varit här 2 kvällar men måste ju självklart mysa med han med. Så i kväll blir det hans tur..
I morgon om det är fint väder ska jag och Maria till stranden tänkte vi.. Kan vara skönt med att sola det vita fläsket lite ;) Men lite färg har man fått genom att sitta på uteserveringarna och gått promenader..
För övrigt ja jag älskar att vara tillbaka i Alanya och det fina vädret igen

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0