Fint väder

I dag ser det ut som att det ska bli en fin dag. Jag är själv uppe med tuppen. Kan inte sova länge och det är väl tur för annars hade jag väl vänt på dygnet. Ska snart göra lite frukost åt mig och älsklingen. Sen ska han till jobbet och jag ska jobba vidare på brännan med Maria. Hon åker hem i morgon. Känns inget roligt. Vad ska jag göra då. Kommer bli sjukt uttråkad. Inte så roligt att gå till stranden själv. Vi får se. Jag hittar säkert på något. Måste åka till Side och hälsa på Sami, och sen måste jag ju träffa Louise som jag har pratat med på bloggen. Och sen förhoppningsvis träffa Katarina som kanske får med sig lite saker som jag har kommit på att jag behöver :)
Sami du vet att jag skulle vara ärlig till dig. Förlåt att jag fick dig att tro att det var du. Men lovar att det inte var så. Snart är säsongen i gång och du kan börja andas ut :)
Ha en underbar dag allihop!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0