Åt helvete

Hatar att internet inte funkar när man vill att det ska funka. Bara för att grannen stänger av det hela tiden..
I dag har Hamza varit ledig så Maria har umgåtts med han. Och tur var nog det för jag behövde verkligen vila från solen i dag. Så vad och kollade hur Mustafa hade det på sitt jobb. Sen när jag väl kommit hem så ringde han igen och sa att Hamza och Maria skulle till frisören och väntade på mig om jag ville följa med. Så jag åkte ner till hamnen där de väntade. Och äntligen är håret fixat :) Så skönt att få det klippt och färgat. Fixade också ögonbrynen och naglarna. Allt på en gång.
I kväll har jag och Älsklingen ätit hemma gjord 3 rätters middag. Så himla gott var det.
Gick in på Swedbank innan och skulle kolla om jag hade fått lönen. Fick en stor chock. Har jag räknat så fel på min lön? Jag fattar ingenting. Och nu känns allt åt helvete. Och jag har en stor klump i magen igen.
Min klump i magen har funnits där några dagar och jag vet inte riktigt varför den finns där. Men allt känns just nu så jobbigt. Och speciellt nu med detta besked. Att pengar ska ha så stor betydelse i livet. Jag är så jävla trött på det.
Sen får jag be om ursäkt för förra inlägget. Det går visst att köpa efes i Sverige :) Fick 7 kommentarer om det ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fick du ingen bra lön?? :(

2010-03-24 @ 19:05:21
URL: http://emeliehagstrom.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0