Sjuk

Så är man sjuk igen. Eller har väl aldrig blivit frisk. Men i dag när jag satt på Cafe Park så kände jag en knöl bakom örat och jag blev genast orolig. Man vet ju aldrig. Så åkte upp till sjukhuset och det var köttel knöl som hade svullnat eftersom jag har fortfarande halsfluss. Min hals är jätte röd och infekterad. JIPPI! Not när ska jag bli frisk?? Är ganska trött på detta nu.
Men ska vara hemma i morgon med och bara ligga i sängen äta ännu en kur på antibiotika. Och vara glad. Ne men hoppas på sista kuren nu.

Kommentarer
Postat av: Esther

Usch fyfan. Jag tycker synd om dig.. <3

2010-06-29 @ 01:31:11
URL: http://esthersverrisdottir.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0