Semester

Nu har jag äntligen semester. Så himla skönt. I går firades det genom att gå ut och äta med Vicky och Therese. Sen gick vi till Queens Garden och tog en drink. Sen mötte jag upp Mustafa och tog en drink med han på Mango. När vi skulle hem träffade vi hans vän och hans flickvän så var med dem en stund. En jätte bra kväll.

I dag är det midsommar. Och gör mig i ordning i lugn och ro. Länge sen man hade den tiden på sig. I kväll kommer det bli FEST!

Har dock väldigt ont i min fot. Har inte varit bra att jag knappt har vilat min fot. Hoppas den blir bra någon gång. Men i dag skiter vi i det för nu är det MIDSOMMAR!!!!

 

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOP!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0