Seg dag!

I dag har det varit en riktig seg dag. Bara suttit i lobbyn och skrivit på ett arbete. Nu är kl 5 och jag blir väl i denna lobbyn fram till kl är 9 i kväll typ. Känns lite meningslöst att sitta här bara för att. Väntar på att dem andra ska komma nu så dem kan underhålla mig innan dem börjar med mini disco. känner att det har varit bra att jag bara har suttit still hela dagen för foten känns bättre nu..
Nu på fredag är det redan midsommar. Känns helt sjukt. Hoppas ni alla där hemma får en bra midsommar med sol...
Vill prata i koder i bloggen just nu. Vill skriva ner det som har hänt men vet att folk hatar att jag gör det. Så därför gör jag det inte överhuvud taget.
Nä dags att gå ut och ta en cigg kanske!!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0