Pegasos World

Så sitter man pegasos wolrd igen och jobbar. Är här under summer splashen dem har på mitt älskade planet.
Vi är typ nere allhop från planet vi vill bara tillbaka. Alla saknar v planet. Vi älskar det hotellet. Men vi ska bara vara här i 3 veckor så det funkar.

På fredag börjar min semester! En riktigt efterlängtad semester kan jag lova. Å hela 4 dagar då jag bara ska ligga på stranden och mysa. Å vad det ska bli skönt. Ska fira mdsommar i alanya också. Så nu finns det lite roliga saker att se fram emot.

Det var bra med min fot i morse men nu börjar det göra riktigt ont igen. Kan nog vara för att jag inte har vilat den ett dugg. Som jag blev tillsagd att göra. Hoppas det inte blir värre nu bara..

Sover ju på hotell nu när vi är i Side. Och fy vilken skön säng det är där. Och en fungerande a.c och det bästa av allt internetet funkar i rummet. Hur skönt är inte det... Så nu hoppas jag på att jag ska försöka uppdaterar lite mer..

Nä dags att bege sig till mini cluben igen snart!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0