Hetta

Det har faktiskt inte kommit en sådan hemsk hetta till Turkiet än. Vi hade det i ca en vecka men sen regnade en kväll och efter det så har det varit helt okej. På kvällarna så är det till och med svalt och skönt. Jag klagar inte. Får gärna vara så här hela säsongen :)

Va en stund på stranden i dag. Kände att jag skulle dö av uttråkad. Så när Mustafa kom hem så åkte vi till stranden. Där det till och med var folk. Mustafa börjar mer och mer acceptera sitt ärr på magen. Är så stolt över han. Men var inte alls där länge. Mår fortfarande inte 100.

Pratade med mamma på skype innan och hon säger att jag ska vila tills det går över annars kommer det typ aldrig gå över. Men hur lätt är det då? Känner att jag måste tillbaka till jobbet i morgon. Men får ta det lugnt på jobbet. Jag kan ju ändå inte dansa mini discot för min fot. Så får vi hoppas på att det blir bättre.

Har sovit en stund nu och det var jätte skönt. När jag vaknade så var jag så sugen på chips. Men jag bävar alltid för att gå ner i dessa trappor eller mer att ta sig upp för dem. Och självklart var jag svettig när jag kom hem igen. Ge mig den där nyckeln till hissen NU!!! Bara turisterna i huset som får det..

Så nu ska jag titta på en film äta lite chips. För i morgon efter semestern och allt ska jag banne mig för söka skärpa till mig med att äta så mycket onyttigt. Så sista kvällen nu då.. hmm hur många gånger har man inte sagt det där ;)

Kommentarer
Postat av: marre

åååh, bor du i turkiet med? vart?

jag hittade glassen på en liten market, en jättemini :) snygg header du har!!!

2010-07-03 @ 12:50:08
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

ok :) njaaa... är lite osäker men tror jag vet :)

marketen ligger precis vid gatan ovanför beach nr.13 :) vid en liten korsning längre upp på den gatan :)

2010-07-03 @ 18:12:12
URL: http://maaarre.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0